Gyakori kerdesek phone home menu search camera trash close cross menu1 menu1 menu1
Szalonjaink elérhetőségei

17. kerület, Pesti út 217.:
06 30/349 07 01

17. kerület, Hősök tere 16, Liget center:
06 70/554 14 42

Fót, Dózsa György út 44.:
06 70/554 24 70

Veresegyház, Budapesti út 3/b:
06 70/774 57 74

Gyakori kerdesek

1. HOGYAN LEHET IDŐPONTOT FOGLALNI?

Időpontot telefonon vagy személyesen lehet foglalni nyitvatartási időben .

Hétfő: szünnap 

Kedd - Vasárnap : 10:00 -21:00

Ha Ajándékutalványát szeretné felhasználni az utalvány bal alsó sarkában lévő sorszámot kell bediktálni.

2. MENNYI IDŐVEL ELŐBB KELL IDŐPONTOT KÉRNI?

Ha nagyon kötött az időpont (csak és kizárólag egy időpont megfelelő) akkor érdemes minél előbb foglalni. Ha rugalmasak, (több időpont is megfelelő) akkor lehet már az napra tudunk időpontot biztosítani.

3. MIKOR ÉRDEMES A MASSZÁZSRA ÉRKEZNI?

Kérjük, hogy 5 perccel a masszázs előtt érkezzenek, 10 - 15 perccel a lefoglalt időpont előtt sajnos nem tudjuk fogadni, hiszen a szünetekben cseréljük a masszázs alatt használt törülközőket, és fertőtlenítjük a helyiségeket.

Ezúton is kérünk mindenkit, hogy egyedül érkezzen, kíséret nélkül , várakozásra most sajnos nem tudunk lehetőséget biztosítani .

Mindannyiunk érdeke , hogy vendégeinket tiszta, és frissen fertőtlenített masszázs fülkében fogadjuk , ehhez viszont előkészületekre van szükség,  amit időt igényel . 

10 perc utáni késésnél nem tudjuk garantálni a teljes lefoglalt időtartalmat, tekintettel  a többi vendég foglalására.

4. HOGYAN TUDOM LEMONDANI AZ IDŐPONTOMAT?

Az időpontot telefonon lehet lemondani, legalább 4 órával korábban.

5. VAN PARKOLÁSI LEHETŐSÉG?

Igen van, privát parkolót biztosítunk vendégeink részére .   

6. MIT NE TEGYÜK MASSZÁZS ELŐTT?

A túlzott étel és italfogyasztás kerülendő, hiszen elronthatja a masszázs élményét.

7. MIT TEGYÜNK MASSZÁZS ELŐTT?

Ha bármilyen egészségügyi problémája van, (pl.: gerincsérv, izomfájdalom, lumbágó, izomhúzódás-szakadás stb.) kérem,  jelezze a recepción, hogy az Ön számára a legmegfelelőbb kezelést tudjuk biztosítani.

8. BORRAVALÓT SZOKÁS ADNI A MASSZŐZÖKNEK?

Szeretnénk minden kedves vendégünk figyelmét felhívni, ha nem adnak borravalót,  az nem befolyásolja a szolgáltatás minőségét. Ha maximálisan elégedett a masszőz munkájával és ezt borravaló formájában is megszeretné köszönni, kérjük ezt személyesen adja át neki! (ne a recepciósnak).

Ezt az elismerést ők hálával fogadják. Thaiföldön a borravaló adása a Teljesítmény, Szakértelem, Gyógyítás és az Egyén elismerése.

9. AZ AJÁNDÉKUTALVÁNYT, BÉRLETET CSAK ÉN HASZNÁLHATOM FEL?

Ajándékutalványaink és bérleteink nem névre szólnak, így más is felhasználhatja, illetve tovább is ajándékozható.

10. BEVÁLTHATOM PÉNZRE AZ AJÁNDÉKUTALVÁNYT, BÉRLETET?

Természetesen nem. Az Ajándékutalványok és Bérletek pénzre nem cserélhetők. Ha más masszázst szeretne, mint ami az ajándékutalványon van a különbözet rendezésével lehet változtatni.

***A THAI MASSZÁZS NEM KEVERENDŐ ÖSSZE SZEXUÁLIS SZOLGÁLTATÁSSAL. CSAK ÉS KIZÁRÓLAG GYÓGY ÉS RELAXÁCIÓS MASSZÁZSKEZELÉSEK VANNAK SZALONJAINKBAN.***